Ujędrniamy policzki

Pełna, dziewczęca buzia była i jest bardzo pożądana. Z prostego powodu – wygląda młodo i świeżo.

Pomimo tego, że naturalnie posiadam raczej okrągłą buzię, kiedy jestem zmęczona, zestresowana, czy niewyspana, moje policzki opadają, a wręcz zapadają się, twarz „wędruje w dół”, rysy się wyostrzają, a ja wyglądam na zmęczoną i starszą niż w rzeczywistości jestem.

Nie tylko zmęczenie, niewyspanie czy stres powodują ten niechciany wygląd, ale również GRAWITACJA! To ona przez caaaaały czas ciągnie nam twarz w dół – więc co trzeba zrobić? Wzmocnić mięśnie policzków tak, aby w tej nieustającej walce naszej twarzy z grawitacją, to one, mięśnie, zawsze wygrywały.

Pokażę Wam 3 bardzo proste ćwiczenia, które możecie wykonywać praktycznie wszędzie – ja wykonuje je np. jadąc samochodem, czytając książkę, siedząc w pracy przed komputerem.

Oto one, zaczynamy!

1 Wysuwamy delikatnie brodę do przodu, zawijamy wargi za zęby i próbujemy unieść kąciki ust równo do góry. Liczymy do 30!

2. Ćwiczenie to możecie również wykonać pulsacyjnie – góra-dół – 3 x 10!

3. Kolejne ćwiczenie wzmacniające mięśnie policzków to ich nadymanie – 3 x 10 sekund.

4. Ostatnie ćwiczenie, to nadymanie policzków, a następnie ich wciąganie. 3 x 10.

Staraj się wykonywać dowolny zestaw ćwiczeń minimum raz dziennie, każdy z nich nie zajmie więcej niż jedną minutę. Czy to dużo? Wcale nie! A rezultat w postaci pełniejszych policzków i „podniesionej” twarzy pojawi się zdumiewająco szybko.

Do dzieła!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *