Ujędrniamy policzki

Pełna, dziewczęca buzia była i jest bardzo pożądana. Z prostego powodu – wygląda młodo i świeżo.

Pomimo tego, że naturalnie posiadam raczej okrągłą buzię, kiedy jestem zmęczona, zestresowana, czy niewyspana, moje policzki opadają, a wręcz zapadają się, twarz „wędruje w dół”, rysy się wyostrzają, a ja wyglądam na zmęczoną i starszą niż w rzeczywistości jestem.

Nie tylko zmęczenie, niewyspanie czy stres powodują ten niechciany wygląd, ale również GRAWITACJA! To ona przez caaaaały czas ciągnie nam twarz w dół – więc co trzeba zrobić? Wzmocnić mięśnie policzków tak, aby w tej nieustającej walce naszej twarzy z grawitacją, to one, mięśnie, zawsze wygrywały.

Pokażę Wam 3 bardzo proste ćwiczenia, które możecie wykonywać praktycznie wszędzie – ja wykonuje je np. jadąc samochodem, czytając książkę, siedząc w pracy przed komputerem.

Oto one, zaczynamy!

1 Wysuwamy delikatnie brodę do przodu, zawijamy wargi za zęby i próbujemy unieść kąciki ust równo do góry. Liczymy do 30!

2. Ćwiczenie to możecie również wykonać pulsacyjnie – góra-dół – 3 x 10!

3. Kolejne ćwiczenie wzmacniające mięśnie policzków to ich nadymanie – 3 x 10 sekund.

4. Ostatnie ćwiczenie, to nadymanie policzków, a następnie ich wciąganie. 3 x 10.

Staraj się wykonywać dowolny zestaw ćwiczeń minimum raz dziennie, każdy z nich nie zajmie więcej niż jedną minutę. Czy to dużo? Wcale nie! A rezultat w postaci pełniejszych policzków i „podniesionej” twarzy pojawi się zdumiewająco szybko.

Do dzieła!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *